Скъпи приятели! С много тъга сме принудени да ви съобщим, че в рамките на структурните промени в работата на Международната информационна агенция "Россия сегодня" ("Русия днес") българските странички на сайта и във Facebook на радиокомпания "Гласът на Русия" спират своята работа. Благодарим на всички наши посетители и експерти, на всички, които ни поддържаха и ни помагаха в работата в интернет-пространството. Положихме много сили да бъдем полезни и да направим нашето общуване интересно и съдържателно.
26 юни 2009, 20:48

Британски вестник „предаде” на Япония руски остров

Британският вестник „Дейли телеграф” се извини пред читателите за това, че по погрешка е посочил като японски руския остров Матуа на Курилите. Преди това изданието публикува направена от космоса фотоснимка на изригване на вулкан на този остров и го подписа като японски. Вестникът се съгласи да напечата поправката само след намесата на руското посолство във Великобритания.

Британският вестник „Дейли телеграф” се извини пред читателите за това, че по погрешка е посочил като японски руския остров Матуа на Курилите. Преди това изданието публикува направена от космоса фотоснимка на изригване на вулкан на този остров и го подписа като японски. Вестникът се съгласи да напечата поправката само след намесата на руското посолство във Великобритания. „Остров Матуа на Курилския архипелаг е територия на Русия, а не на Япония, както беше посочено на фотото от 25-ти юни” – се казва в днешния брой на вестника.

  •  
    и споделяне